Connect with us

Sveikata

10 greitų pratimų regėjimui gerinti

Mankšta akims daro stebuklus, bet tik tuo atveju, jei pratimus darysite reguliariai. AdMe.ru siūlo 10 paprastų pratimų, kurie užims ne ilgiau 10 minučių ir išlaikys regėjimo aštrumą.

1. Daugkartinis mirksėjimas apie 2 minutes – šis pratimas padės atsipalaiduoti ir normalizuos akių spaudimą.

2. Sukti galvą ratu: kairėn-dešinėn, aukštyn-žemyn. Tai aktyvina kraujotaką.

3. Žiūrėti kairėn dešinėn. Galvą laikyti tiesiai ir žiūrėti į kairę. Atlikti tą patį pratimą ir priešinga kryptimi. Pratimą kartoti bent kelis kartus.

4. Stipriai užsimerkti ir atsimerkti. Tai irgi kartoti kelis kartus. Šis pratimas itin geras, jei ilgai sėdėjote prie kompiuterio.

5. Perkelti žvilgsnį į skirtingas puses: iš dešinės į kairę, aukštyn ir žemyn ir piešti figūrą “aštuoni”.

Reklama

6. Užsimerkti 3-5 sekundėms ir atsimerkti. Pakartokite 7 kartus. Šie pratimai atpalaiduoja akių raumenis ir aktyvina kraujo apytaką.

7. Spausti viršutinius akių vokus pirštais, tačiau be labai stipriai, išsilaikyti šioje pozicijoje maždaug 2 sekundes. Atlikti serijomis – po 4-5 kartus. Pratimas gerina akių spaudimą.

8. Atmerktomis akimis ore piešti paprastas geometrines figūras, o vėliau sudėtingus objektus ir didžiules kompozicijas.

9. Užsimerkti ir lėtai judinti akių obuolius aukštyn ir žemyn. Pakartoti 5-10 kartų.

10. Atsistoti prie lango, sukaupti dėmesį į objektą artimiausioje aplinkoje (pavyzdžiui, į taškelį, kuris yra ant stiklo), o paskui pažvelgti toli už lango. Pakartokite 10 kartų.

foto – evehealth.ru

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twelve + 5 =

Fresh articles

Facebook

Trending