Connect with us

Sveikata

10 greitų pratimų regėjimui gerinti

Mankšta akims daro stebuklus, bet tik tuo atveju, jei pratimus darysite reguliariai. AdMe.ru siūlo 10 paprastų pratimų, kurie užims ne ilgiau 10 minučių ir išlaikys regėjimo aštrumą.

1. Daugkartinis mirksėjimas apie 2 minutes – šis pratimas padės atsipalaiduoti ir normalizuos akių spaudimą.

2. Sukti galvą ratu: kairėn-dešinėn, aukštyn-žemyn. Tai aktyvina kraujotaką.

3. Žiūrėti kairėn dešinėn. Galvą laikyti tiesiai ir žiūrėti į kairę. Atlikti tą patį pratimą ir priešinga kryptimi. Pratimą kartoti bent kelis kartus.

4. Stipriai užsimerkti ir atsimerkti. Tai irgi kartoti kelis kartus. Šis pratimas itin geras, jei ilgai sėdėjote prie kompiuterio.

5. Perkelti žvilgsnį į skirtingas puses: iš dešinės į kairę, aukštyn ir žemyn ir piešti figūrą “aštuoni”.

Reklama

6. Užsimerkti 3-5 sekundėms ir atsimerkti. Pakartokite 7 kartus. Šie pratimai atpalaiduoja akių raumenis ir aktyvina kraujo apytaką.

7. Spausti viršutinius akių vokus pirštais, tačiau be labai stipriai, išsilaikyti šioje pozicijoje maždaug 2 sekundes. Atlikti serijomis – po 4-5 kartus. Pratimas gerina akių spaudimą.

8. Atmerktomis akimis ore piešti paprastas geometrines figūras, o vėliau sudėtingus objektus ir didžiules kompozicijas.

9. Užsimerkti ir lėtai judinti akių obuolius aukštyn ir žemyn. Pakartoti 5-10 kartų.

10. Atsistoti prie lango, sukaupti dėmesį į objektą artimiausioje aplinkoje (pavyzdžiui, į taškelį, kuris yra ant stiklo), o paskui pažvelgti toli už lango. Pakartokite 10 kartų.

foto – evehealth.ru

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three × four =

Sveikata

5 priežastys, kodėl apkabinti verta

Apsikabinimai – vienas iš maloniausių būdų perduoti artimiesiems savo šilumą ir jausmus. Tačiau tai nėra vienintelis teigiamas malonaus proceso bruožas. Visai neseniai mokslininkai išsiaiškino, kad apsikabinimas daro įtaką asmens fizinei būklei.
Pagrindinė sąlyga, kurioje “dirba” apsikabinimai – tai apkabinti ne mažiau 8 kartų per dieną bent 1-2 minutėms (iš viso apie 8-16 sekundžių). Tuomet jie tampa tikra panacėja daugeliuose fiziniuose ir psichiniuose sutrikimuose.

Stiprina imunitetą

Laimės hormonai – oksitocinas, serotoninas, dofaminas ir endorfinai, kurie išsiskiria „apsikabinimų“ seanso metu, veikia organizmo imuninės sistemos būklę. Augant šių hormonų skaičiui kraujyje, pasąmonės lygmenyje atsiranda saugumo jausmas, o fiziniame lygyje – padidėja imunoglobulino A lygis (tai antikūniai, kurie apsaugo organizmą nuo infekcijų).

Normalizuoja kraujo spaudimą

Dėka oksitocino hormono, apsikabinimai padeda sumažinti kraujospūdį. Šis hormonas leidžia raumenims atpalaiduoti, dėl šios priežasties kraujo spaudimas normalizuojasi.

Vaistas nuo streso

Apsikabinimai stimuliuoja organizme laimės hormonų gamybą, tai dopamino ir serotonino laimės hormonai. Šie hormonai neutralizuoja streso hormono kortizolio poveikį. Dėl to žmogus jaučia ramybę ir harmoniją, o nerimas ir pergyvenimas išnyksta.

Reklama

Skausmą malšinantis vaistas

Praėjus kelioms minutėms po apsikabinimo, organizme vyksta laimės hormono serotonino šuolis. Šis hormonas veikia kūną, kaip natūralus analgetikas , o jo kiekio padidėjimas pašalina fizinį diskomfortą.

Jaunystės eliksyras vyrams

Apsikabinimo metu taip pat padidėja ir hormono testosterono kiekis. O tai reiškia – reguliarūs apsikabinimai leidžia vyrui išlaikyti savo seksualinę galią, gerą sveikatą bei fizinę jėgą.

Ką verta apkabinti?

Kiekvieną dieną reikia apsikabinti su savo giminaičiais ir labai artimais žmonėmis. Bet nepamirškite ir tuos, kuriems jūs simpatizuojate, pavyzdžiui, draugus ar kolegas. Be to, teigiamas poveikis organizmui vyksta tada, kai jūs apsikabinate su savo mylimais gyvūnais – katinu, šunimi, arkliu ir pan. Šis gydomasis „apsikabinimų“ efektas yra visiškai natūralus: organiškas, natūraliai saldus, ekologiškas ir jame nėra jokių konservantų.

foto – youtube.com

Continue Reading

Sveikata

Kai smarkiai pablogėjo atmintis, gėriau stebuklingą tinktūrą. Dabar net telefonų numerius atsimenu, jaučiuosi tarsi būčiau 25 metų

Visiems žmonėms, kurie nori ilgai gyventi ir išvengti įvairių susirgimų, gali padėti tinktūra, pagaminta iš česnakų.

Ji padeda nuo aterosklerozės, sulėtėjus smegenų veiklai, esant senatviniam klausos susilpnėjimui, lėtiniam nuovargiui ar suprastėjus žarnyno veiklai.

Atlikę visą gydymo kursą šia tinktūra, daugelis pajunta , kad žymiai padidėja darbingumas ir protinis aktyvumas, sumažėja svoris, pagerėja bendra savijauta.

Tinktūrai paruošti reikės 350 gramų susmulkintų česnakų (tik neišspaustų ir nesutarkuotų trintuve, o smulkiai supjaustytų peiliu  arba sugrūstų medinėje grūstuvėje) ir pusės litro butelio 96 laipsnių stiprumo spirito.

Smulkintus česnakus būtinai sumaišyti su spiritu ir pastatyti tamsioje vietoje, kur nepatenka šviesa, dešimčiai dienų. Tam, kad tinktūra galėtų prisitraukti.

Reklama

Praėjus 10 dienų, česnakus perkošti per tinklelį ir butelį su spiritu palikti tamsoje dar porai dienų.

Tinktūros vartojimo eiga:

  • Pirmą dieną būtina iš ryto išgerti 1 lašiuką, per pietus -2 lašus ir vakare – 3 lašus.
  • Antrą dieną: rytą – 3 lašus, per pietus – 4 lašus, vakare – 5 lašus.
  • Trečią dieną: rytą – 5 lašus, per pietus – 6 lašus, vakare – 7 lašus.
  • Ketvirta diena: rytą – 7 lašus, per pietus – 8 lašus, vakare – 9 lašus.
  • Penkta diena: rytą – 10 lašų, per pietus – 11 lašų, vakare – 12 lašų.
  • Šešta diena: rytą – 15 lašų, per pietus – 14 lašų, vakare -13 lašų. Nuo šio laiko pradedama vartojamų lašų skaičių po vieną mažinti iki to momento, kol liks 1 lašas vakarienei dešimtą gydymosi dieną.

Vienuoliktą  dieną tinktūrą vartoti praskiedus 50 miligramų pieno (maždaug valgomąjį šaukštą). Tinktūrą vartoti tris kartus per dieną skaičiuojant lygiai po 25 lašus.

Vartojimą tęskite, kol baigsite pasigamintą tinktūrą. Pakartotinas gydymo kursas rekomenduojamas tik praėjus penkeriems metams.

Šio vaisto negalima vartoti žmonėms, kurių padidėjęs skrandžio sulčių rūgštingumas, sergant gastritu ar turint skrandžio opą.

Continue Reading

Sveikata

Aš jau pamiršau, ką reiškia „suka kojas“! Šio recepto dėka mano bemiegės naktys jau praeityje

Prieš keletą metų naktimis man iš skausmo sukdavo kojas (pėdas), tiesiog rodėsi, kad išsuks – nežinojau, kokioje padėtyje man miegoti. Rezultatas – bemiegės naktys, neišsimiegojimas, dirglumas. O juk kojos – atrama visam gyvenimui – tiesiogine šių žodžių prasme.

Aš radau savo kojytėms gydymo receptą. Į dubenį įpilam 2-3 l šilto vandens, ištirpinam ūkišką muilą (tualetinis muilas netinka), kad vanduo būtų baltas, kaip pienas. Pridedam po saujelę sodos ir jūros druskos (tiks ir paprasta), išmaišom, kad ištirptų, tada įpilam karšto vandens iš arbatinuko, iki tiek, kad vos galim kentėt, bet dar iškenčiam, tada dar kartą išmaišom viską, įlašinam 10 lašų jodo. Iki kauliukų kišam kojas į šį mišinį ir laikom 15 minučių – nė minutės mažiau, kitu atveju prasidės priešingas efektas.

Per 15 minučių tirpalas ištraukia iš kojų visą skausmą. Kojas nušluostydavau rankšluosčiu, ištepdavau kremu (galima alyvuogių aliejumi), masažuodavau pėdas, tada užsimaudavau vilnones kojines – ir į lovą. Tirpalą naudodavau po 3 kartus, kiekvieną kartą pašildydama iki reikiamos temperatūros ir įlašindama po 10 lašų jodo, laikydavau 15 minučių. Po 3 kartų ruošdavau šviežią tirpalą.

Reklama

Padarykite 10-12 procedūrų, iš eilės kasdien, po to pertrauka, o po to pagal savijautą. Kas turi problemų su venomis (varikozė ar tromboflebitas), tirpalą darykite ne karštą, o šiltą.

Po pirmos procedūros miegojau ramiai, o po 10-os pamiršau, kaip mano kojas traukė ir suko. Mano kojytės man padėkojo už tokį rūpestį!

Dabar gydausi tada, kada reikia. Mano darbštuolės kaimynės iš sodo irgi naudojasi šiuo receptu ir yra labai patenkintos.

 

Continue Reading

Fresh articles

Facebook

Trending