Connect with us

Sveikata

10 požymių, liudijančių, kad žmogaus žarnynas perpildytas toksinais, dėl kurių žmogus turi viršsvorio

Pastaruoju metu terminas žarnyno „mikroflora“ dažnai minimas. Šiuo terminu gydytojai vadina visus mikroorganizmus, esančius mūsų virškinamajame trakte. Sąlyginai galima juos padalinti į dvi kategorijas: naudingos bakterijos, t.y. tos, kurios padeda žarnynui ir organizmui virškinti, įsisavinti vitaminus ir baltymus, ir patogeninės bakterijos, kurios gamina puvimo produktus ir sukelia rūgimą.

Ne taip seniai mokslininkai įrodė, kad žarnyno mikroflora veikia ne tik virškinimo procesą, bet ir svorį, odos būklę, bendrą savijautą ir netgi nuotaiką! Nieko nuostabaus, juk žarnyne yra 70 procentų imuninių ląstelių!

Disbakteriozės priežastys

Šiuolaikinis gyvenimas, reikia pastebėti, turi neigiamą poveikį mūsų mikrofloros balansui. Nuolatinis stresas, užkandžiavimas einant, antibiotikų ir fermentinių produktų vartojimas griauna apsaugines mūsų organizmo jėgas. Be to, perdėta švara, pasireiškianti begalės antiseptikų ir antibakterinių priemonių naudojimu, taip pat sutrikdo mikroflorą. Balansas gali suirti ir žarnyno valymo metu, kaip hormoninių pakitimų pasekmė, blogos ekologijos.

Kokios žarnyno mikrofloros disbalanso pasekmės?

Organizmo uždegiminiai procesai

Teigiamos mikrofloros suardymas sukelia nekontroliuojamą patogeninės mikrofloros vystymąsi, o tai gali būti uždegiminių procesų, tokių kaip sąnarių uždegimas, priežastis. Tai taip pat būtinai atsilieps jūsų odos išvaizdai.

Viršsvoris

Reklama

Subalansuota žarnyno mikroflora – greito metabolizmo garantas. Todėl, jei visi jūsų bandymai atsikratyti viršsvorio buvo nesėkmingi, galimas daiktas, problema yra disbakteriozėje.

Emocinė sveikata

Įrodyta, kad mikrofloros balanso sutrikdymas sukelia dirglumą, nerimą ir depresiją.  Dažnai tai pasireiškia ir aptemdytu mąstymu, problemomis su miegu bei dėmesio sukoncentravimu.

Ankstyvas senėjimas

Puvimo bakterijos išskiria į organizmą toksinus, kurie jį nuodija ir iššaukia ankstyvą senėjimą.

Štai 10 požymių, liudijančių, kad jūsų mikrofloros balansas gali būti sutrikęs:

  1. Problemos su virškinimu : pūtimas, pilvo skausmai, nevirškinimas, blogas kvapas iš burnos, viduriavimas
  2. Alergija.
  3. Dažni grybeliniai susirgimai.
  4. Dažnas potraukis suvalgyti „ką nors saldaus“.
  5. Viršsvoris.
  6. Odos problemos: aknė, egzema, psoriazė.
  7. Sąnarių skausmai.
  8. Gniuždanti nuotaika arba depresija.
  9. Problemos su koncentracija, atmintimi, nuotaikos svyravimai.
  10. Sulėtėjęs mąstymas.

Prieš pradėdami vartoti kokius nors preparatus, būtinai išsiaiškinkite disbakteriozės priežastis. Pasistenkite pakeisti savo gyvenimo būdą ir maisto racioną. Tai gali pasirodyti jums sudėtinga, bet juk sveikata svarbesnė!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × five =

Sveikata

Tyrėjai ananasą pripažino super vaisiumi

Pasak mokslininkų, tropinis vaisius ananasas turi daugybę vertingų savybių. Tyrėjai ananasą vadina netgi super vaisiumi. Ir štai kodėl.

Mokslininkai tikri, kad ananasas turi būti įtrauktas į kiekvieno žmogaus mitybos racioną dėl savo naudingų savybių. Šis vaisius palyginti nekaloringas – turi 50 kcal 100gr. produkte. Tai praktiškai jį daro nepakeičiamu produktu žmonėms, kurie nori sulieknėti.

Netgi keli gabaliukai ananaso, suvalgomi kasdien, pasak mokslininkų, gali gerai sustiprinti žmonių sveikatą. Nemažiau naudingos ir ananaso sultys. Suvalgius  šio vaisiaus, mūsų skrandyje aktyvuojasi tam tikri fermentai, kurie pagerina medžiagų apykaitą.

Ananasas labai naudingas tiems žmonėms, kuriuos užsupa ilgose kelionėse ar perskridimuose. Jeigu ruošiatės į kelionę, būtinai suvalgykite šio vaisiaus. Jis efektyviai nuima supimo – pykinimo simptomus.

Reklama

Mokslui taip pat žinoma, kad šis tropinis vaisius savyje turi daugybę vitaminų ir mūsų organizmui reikalingų mineralų. Tuo pačiu didelis kiekis kalio ananase padės iš organizmo išvaryti nereikalingus skysčius, taip pat ir toksinus.

Žinoma, kad ananasas yra vartojamas ir svorio numetimui. Ir ne be reikalo, juk vaisius gerai padeda deginti riebalus ir pagerina metabolizmą, kas labai svarbu metant svorį.

Kita vertus, mažai kas žino apie dar vieną ananaso savybę. Pasirodo, šis vaisius padeda gydyti nuospaudas. Paprastai ananasas pridedamas prie problemiškos vietos, toliau išbrinkinama ir nuospaudas pašaliname.

Continue Reading

Sveikata

Vienintelis pratimas, kuris ištaisys jūsų laikyseną

Verta padirbėti!

Psichologiniai tyrimai įrodo, kad žmonės, kurių laikysena tiesi (eina ir sėdi tiesia nugara), jaučiasi daug laimingesni už tuos, kurie visą laiką susikūprinę.

Netaisyklinga laikysena neigiamai veikia jūsų sveikatą ir nuotaiką. Čia kalti silpstantys nugaros raumenys, kurie nebeleidžia tiesiai laikyti nugaros. Juos būtina treniruoti ir užtenka tik vieno paprasto pratimo!

Laikysena – jūsų sveikata ir gyvenimas!

Laimei, šis pratimas viską ištaisys.

Iš tikrųjų reikia tik sustiprinti nugaros raumenis. Štai pratimas, kuris jums padės.

Atsigulkite ant pilvo ir nuleiskite kaktą ant grindų ( geriau būtų pasitiesti jogos kilimėlį arba demblį). Ištieskite rankas tolyn nuo liemens ir delnus prispauskite prie klubų. Ištiesinkite rankas per alkūnes. Kojos suglaustos, pėdos lengvai įtemptos.

Reklama

Dabar iškvėpdami pakelkite galvą, krūtinę ir viršutinę pilvo dalį. Rankos ir kojos turi likti pradinėje padėtyje. Pasikelkite tiek aukštai, kiek jūs galite,  bet taip, kad būtų patogu. Neverta persistengti, ypač pradedant.

Įkvėpdami lėtai nuleiskite liemenį ir galvą į pradinę padėtį.

Pradžioje pratimą kartokite 10 kartų. Po keleto dienų, kai priprasite, pratimą darykite po 10 minučių kasdien. Geriau mankštintis rytais.

Kokį rezultatą pasieksite? Pirmiausia, pradėsite vaikščioti išsitiesę ir, kaip rodo tyrimai, geriau atrodysite! Antra, pastebimai pagerės jūsų kasdieninė nuotaika. Pagaliau, trečia – pagerės visų vidaus organų veikla: jūs taip greit nepavargsite ir jausitės daug geriau.

+ Pratimų kompleksas pečių sąnarių lankstumui ir laikysenai ištaisyti.

foto – goodhouse.ru

Continue Reading

Sveikata

Atliekame nugaros tempimą sergant osteochondroze. Viskas mūsų vaizdo medžiagoje!

Aš svajojau išsigydyti stuburą. Jeigu ne tempimas, nieko nebūtų išėję!

Žmogaus organizmą sudaro daugybė raumenų, kuriems reikalingas poilsis, ne išimtis ir mūsų stuburas. Per visą dieną jis gauna didelį krūvį, kas sukelia jam didelę įtampą.

Kad stuburas pakankamai atsipalaiduotų, būtina kasdien mankštintis, įtraukiant stuburo tempimo pratimus.

Atliekant tokius pratimus, galima sušvelninti raumenų įtampą, didinti tarpus tarp slankstelių ir užkirsti kelią skausmo atsiradimui nugaros srityje.

Reklama

Kad stuburo tempimo pratimai duotų teigiamą rezultatą ir jūs išvengtumėte nemalonių pojūčių nugaros srityje, būtina laikytis pagrindinių taisyklių. Pavyzdžiui, treniruotę geriausia daryti antroje dienos pusėje arba vakare po darbo dienos.

Palaipsniui didinti pratimų pakartojimų skaičių. Atliekant pratimus pradinė judesių amplitudė turi būti maža ir didinama palaipsniui. Treniruotės metu fizinį krūvį reikia didinti taip, kad pratimai nesukeltų skausmo ar tokių savotiškų garsų, kaip stuburo traškėjimas.

Kai jūs atliekate gimnastikos pratimus, siekdami norimo rezultato, jūsų raumenys turi būti kuo labiau atpalaiduoti. Taip pat labai svarbų vaidmenį atlieka jūsų emocinė būsena. Todėl treniruotis reikia tik su gera nuotaika.

Laikydamiesi šių taisyklių, jūs galite ne tik pagreitinti išgijimo procesą, bet ir pagerinti bendrą sveikatos būklę, neleisti ligai toliau vystytis. Juk atliekant bet kuriuos gimnastikos pratimus netgi namų sąlygomis, pagerėja kraujotaka, susireguliuoja medžiagų apykaita, normalizuojasi vidaus organų veikla.

Continue Reading

Fresh articles

Facebook

Trending