Connect with us

Sveikata

7 svarbūs aktyvūs taškai jūsų pėdoje

Tai svarbu atsiminti – kartais tiesiog paprastas masažas gali jus gražinti į gyvenimą. Spausti biologiškai aktyvius taškus yra nesudėtinga, be to toks gydymas beveik neturi pašalinio poveikio.

  1. Ant didžiojo kojos piršto yra taškas, aktyvuojantis pagumburio (hipotalamas) veiklą. Šio taško spaudimas padeda reguliuoti apetitą ir atsikratyti atliekamų kilogramų.
  2. Pačiame to paties didžiojo piršto centre suraskite tašką, susijusį su hipofiziu. Masažuodami šį tašką galite pašalinti arba išvengti hormonų disbalanso.
  3. Dar viena universali sritis yra prie didžiojo piršto pagrindo: masažuojant šį tašką, teigiamai veikiama skydliaukė, kurios geras funcionavimas yra kievienam žmogui labai svarbus.
  4. O jeigu masažuosite įdubimą pačiame pėdos centre, pajausite malonų atsipalaidavimą – ši zona susijusi su mūsų diafragma.
  5. Švelniai veikdami pėdos vidurį, puikiai susidorosite su stresu ir atsikratysite nereikalingos įtampos.
  6. Dabar reikia skirti dėmesio sričiai, esančiai šalia vidinio pėdos krašto. Čia išsidėstęs antinksčių darbo  “valdymo pultas”. Juo reiktų užsiimti, jei pradėjo atsirasti nepaaiškinamas nuovargis ir skubiai reikia “pasikrauti”.
  7. Arčiau kulno yra zona, leidžianti aktyvinti visas organizmo “šalinamasias” sistemas.  Padirbėję su šiuo tašku, atsikratysite nereikalingų toksinų.

Taškinio masažo rezultatai bus pastebimi, jeigu skirsite jam laiko kiekvieną dieną!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five + eighteen =

Fresh articles

Facebook

Trending