Connect with us

Sveikata

Darykite tai kartą per savaitę, ir jūsų veidas atjaunės 10 metų

Japonų moterys jau nuo gilios senovės naudoja kosmetinėms procedūroms ryžius. Jų grožio paslaptis – šioje gamtos dovanoje.

Ryžiai – nuostabus linolio rūgšties  ir skvaleno, galingo antioksidanto, stimuliuojančio kolageno gamybą, šaltinis.  Pastarasis lėtina raukšlių atsiradimą ir saugo nuo žalingų saulės spindulių.

O dar ryžiuose yra labai daug vitamino E ir gama-ornizolio, žinomo savo savybe saugoti šitdį ir mažinti cholesterolio kiekį kraujyje.

Deja, nekalbant apie japonus, daugiau žmonių nelabai daug žino apie teigiamą ryžių poveikį.  Ryžiai iš tikrųjų gali daryti stebuklus, jei kalbama apie jauninimo procedūras.
Mes rekomenduojame jums pasidaryti šią labai paprastą veido kaukę, kuri pagerins jūsų odos spalvą ir išlygins raukšleles.

Jums reikės:

Reklama
  • 3 valgomųjų šaukštų ryžių;
  • 1 valgomojo šaukšto pieno;
  • 1 valgomojo šaukšto medaus;

Kaip paruošti:

Išvirkite ir nukoškite ryžius. Vandenį, kuris nubėgs nuo ryžių, išsaugokite. Į košę supilkite šiltą pieną ir šiltą šaukštą medaus.

Šią kaukę uždėkite ant švaraus ir sauso veido. Palikite, kol kaukė visiškai neišdžius. Po to nuplaukite ją vandeniu, kuriame virė ryžiai.

Ryžių vanduo turi antioksidacinių savybių. Jinai drėkina odą ir stimuliuoja kraujotaką. Šis vanduo taip pat padeda pigmentinių dėmių šalinime, nuramina uždegiminę odą. Šį vandenį galima naudoti prieš deginantis: jis sudrėkins odą ir apsaugos nuo naujų raukšlelių susidarymo. Norint pasiekti optimalaus rezultato, ryžių kaukę reikia dėti vieną kartą per savaitę. pakartokite šią procedūrą keletą kartų, ir jūs atjaunėsite 10 metų.

foto – www.yapokupayu.ru

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 4 =

Sveikata

Lieknėjame ir prisižiūrime savo figūrą: 10 daržovių sulčių gaminimo receptų

Prasideda vitaminų sezonas! O tai puiki proga ne tik skaniai valgyti, bet dar ir naudingai bei nekenkiant savo figūrai. Ką galvojate apie daržovių sultis? Jei namuose turite sulčiaspaudę, tai jūsų paslaugoms daug naudingų ir sočių gėrimų receptų. Vaisių, šviežių daržovių ir net miksų – tai, ko reikia tiems, kurie mėgsta dideles vitaminų porcijas.

Nežiūrint į tai, kad obuolių-morkų sultys yra populiarios, tai nėra vienintelis derinys, kuris padės prižiūrėti figūrą bei praturtinti save naudingais komponentais. Siūlome jums 10 receptų. Atraskite savo mėgstamiausius ingredientus arba tuos, su kuriais jūs pasiruošę eksperimentuoti, o po to drąsiai dėkite juos į sulčiaspaudę!

Sultys Nr. 1 – 3 pomidorai, agurkas ir gražgarstės.

Sultys Nr. 2 – brokoliai, agurkas, morka.

Sultys Nr. 3 – špinatas, 3 pomidorai, morka.

Sultys Nr. 4 – 3 morkos, 3 burokėliai.

Reklama

Sultys Nr. 5 – morka, špinatai, tarkuotas muskato riešutas.

Sultys Nr. 6 – morka, brokoliai, pomidorai, čili pipiras (1-2), salierai, petražolės.

Sultys Nr. 7 – 1 apelsinas, imbieras (pagal skonį), morka, burokėlis.

Sultys Nr. 8 – burokėlis, agurkas, 3 morkos.

Sultys Nr. 9 – burokėlis, morka, žalioji ropė, špinatai, 3 st. salierų, imbieras (pagal skonį).

Sultys Nr. 10 – 2 obuoliai, 3 morkos, 3 st. salierų, imbieras (pagal skonį).

Šios informacijos grožis yra tame, kad jūs tikrai galite savarankiškai pasirinki sau labiausiai patinkantį ir tinkantį jūsų organizmui receptą. Manome, kad ne kiekvienas pasiruošęs eksperimentuoti receptą su čili pipirais arba burokėlius derinti su apelsinu, na, o gal ir panorėsite išbandyti ir šiuos receptus? Siūlome pradėti nuo tų sulčių, kur yra mažiau ingredientų, o vėliau pereiti prie “sunkiosios artilerijos“. Tegul jūsų gėrimai bus ne tik skanūs, bet ir naudingi!

Continue Reading

Sveikata

Aštuoni pratimai prieš kaklo osteochondrozę

Pirmieji kaklo osteochondrozės simptomai – nugaros, galvos skausmai, svaigimas,“muselės“ akyse, klausos praradimas arba ūžesiai ausyse, svyravimas vaikštant ir koordinacijos praradimas.

Reklama

Jei norite to išvengti, tada siūlome keletą paprastų pratimų, kurie padės jums išgelbėti nugaros sveikatą.

  1. Nuleiskite smakrą iki kaklo. Pasukite galvą 5 kartus į dešinę ir tada 5 kartus į kairę.
  2. Šiek tiek pakelkite smakrą. Vėlgi, pasukite galvą į dešinę 5 kartus, o po to 5 kartus į kitą pusę.
  3. Atloškite galvą į dešinę, bandydami paliesti savo pečiu ausį – 5 kartus, tada kitą pusę 5 kartus.
  4. Galva laikykite tiesiai. Įveikdami įtemptų kaklo raumenų pasipriešinimą, prispauskite smakrą prie raktikaulių susijungimo duobutės. Tuo metu pakaušis tempiasi aukštyn.
  5. Paspauskite rankomis kaktą ir įtempkite kaklo raumenis. Pratimus atlikti 3 kartus po 7 sekundes ..
  6. Tempdami kaklo raumenis, palenkite galvą į kairę(3 x 7 sekundes). Dabar į kitą pusę (3 x 7 sekundes).
  7. Sėdite tiesiai, rankas laikykite ant pakaušio. Paspauskite rankomis sprandą 3 kartus po 7 sekundes.
  8. Rankas susijungę pirštais, padėkite ant jų smakrą. Paspauskite smakru delnų 3 kartus po 7 sekundes.
Continue Reading

Sveikata

Kodėl japonės niekada nestorėja ir gyvena ilgai! Stulbinanti paslaptis!

Ar žinote, kad vidutinė japonių gyvenimo trukmė yra 84 metai? Jos ne tik ilgai gyvena, bet ir yra laikomos atspariomis senėjimui. Šiame straipsnyje norime pasidalinti japonių amžinos jaunystės ir ilgaamžiškumo paslaptimi!

Japonų rašytoja Naomi Morijama, ištyrusi japonų virtuvę, parašė knygą apie natūralią japonių kovą prieš senėjimą ir antsvorį. Tradicinės japonų virtuvės pagrindą sudaro įprasti produktai: žuvis, jūros kopūstai, vaisiai, soja, ryžiai, daržovės, žalia arbata… Produktai, kuriuos reguliariai naudojant pasiekiamas atjaunėjimo efektas ir sureguliuojamas optimaliai žmogaus svoris.

Be to, japonai yra didžiausi pasaulyje žuvies vartotojai. Beveik 10% pasaulyje sugaunamų žuvų suvartoja Japonija, nors tesudaro tik 2 % pasaulio žmonių kiekio.

Reklama

Autorė pažymi, kad kad jau mokykloje vaikams suformuojamas sveiko maitinimosi modelis: vertinti naudojamą maistą ir valgyti lėtai. Taip pat yra pietų stalo taisyklė: kiekvienam patiekalui atskiras indas, didelės porcijos netoleruojamos.

Japonijoje pusryčiai yra svarbiausia kasdienio maitinimosi raciono dalis, kurią paparastai sudaro eilė produktų ir gėrimų (žalia arba, , ryžiai, sriuba, tofa, jaunas česnakas, dumbliai, kiaušinienė arba žuvis).

Japonai retai valgo saldų maistą. Daugelis galvoja, kad japonės nemėgsta šokolado, sausainių, ledų arba tortų., bet tiesa yra ta, kad jos puikiai suvokia, kokią žalą sveikatai gali padaryti  šie produktai!

Continue Reading

Fresh articles

Facebook

Trending