Connect with us

Sveikata

Kaip atpalaiduoti sėdimąjį nervą: 2 paprasti būdai skausmo nuėmimui

Sėdimasis nervas prasideda juosmeninėje stuburo dalyje, praeidamas per sėdmenis tęsiasi iki pėdos. Todėl skausmai, jei šis nervas yra užspaustas, yra be galo dideli.

Kaip taisyklė, terminas „sėdimojo nervo užspaudimas“ reiškia užpakalinio kojos paviršiaus raumenų elastingumo ir lankstumo praradimą. Tai dažnai susiję su amžiaus sąlygojamais procesais – raumenų sutrumpėjimu, kuris gali prasidėti jau 30-35 metų amžiuje.

Tradicinis gydymas būna susijęs su diagnostika ir atitinkamų medikamentų skyrimu. Bet geriau yra neapsiriboti vien tik nuskausminamų preparatų vartojimu. Patikėk, jeigu gydymo metu atlikinėsi paprastus raumenų tempimo pratimus, apie skausmą pamirši daug greičiau.

Pratimai:

Šie pratimai gali tau labai padėti. Žinoma, juos atlikti gali būti sunku, todėl daryk juos lėtai, pabaigoje didinant ištempimą.

1. Atsigulk ant lygaus paviršiaus, sulenk koją, kurioje jauti skausmą, ir atsargiai trauk ją link peties. Kai pajausi įtempimą, pasistenk laikyti koją tokioje padėtyje 30 sekundžių. Ištiesk koją, truputį pagulėk, padaryk pratimą dar 2 kartus.

Reklama

2. Vėl gulimoj padėtyje sulenk kojas per kelius ir atsargiai patrauk jas link krūtinės, nepakeliant klubų nuo grindų.

Sukryžiuok kojas, kaip parodyta piešinyje, ir, rankomis apkabinęs sveiką koją, patreuk. Laikyk kojas 30 sekundžių, paleisk ir grįžk į išeitinę padėtį. Padaryk tai dar 2 kartus.

Prisimink, kad judėjimas yra pats efektyviausias būdas kovoje su išialgija, kaip paradoksaliai tai neskambėtų. Taip tu stimuliuoji kraujotaką, pašalindamas užsistovėjimo reiškinius raumenyse ir tuo pačiu greitindamas sveikimą.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

seven + 11 =

Fresh articles

Facebook

Trending