Connect with us

Įdomybės

Kvėpavimo gimnastika lieknėjimui

Atsitiktinai sužinojau apie šiuos pratimus, žadėjo per savaitė – 10 cm sumažinti apimtis, štai nusprendžiau išbandyti, praėjo 2 dienos, o rezultatas jau čia!

Mergaitės, tikrai, be jokių dietų. Tiesiog dariau kvėpavimo pratimus (kvėpavimo gimnastiką) po 15 min. ryte, nevalgius. Stebiuosi, kaip viskas paprasta…

Pratimas Nr. 1

Įkvepiam — pilvą suapvalinam.
Iškvepiam — įtraukiam.
Darom 2 min.

Pratimas Nr. 2

Įkvepiam— suapvalinam, darom du įkvėpimas;
Iškvepiam — įtraukiam pilvą, ir dar du kartus įtraukiam, delnu prispaudę pilvą padedam įtempti presą.

Darom 10 minučių.

Pratimas Nr. 3

Įkvepiam— pilvą suapvalinam;
Iškvėpdami pasilenkiam ir stengiamės padaryti maksimalų iškvėpimą, įtraukiam pilvą, sulaikom kvėpavimą, išsitiesiam ir skaičiuojam iki aštuonių, periodiškai įtempdami presą, po to vėl įkvepiam.

Darom 3 min.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 2 =

Fresh articles

Facebook

Trending