Connect with us

Sveikata

Nelipkite iš lovos, kol neatliksite šitų pratimų! Štai kodėl…

Jūs turite sutelkti dėmesį į savo kūną ir jis tarnaus jums  daugelį metų. Randy Regen, jogos mokytoja, sako, kad labai svarbu, kaip jūs praleisite tas keletą minučių prieš pašokdami iš lovos.

Mes siūlome paprastus ir veiksmingus pratimus, kurie leis jums visą dieną būti energingais ir žvaliais. Išbandykite šiuos paprastus tempimo pratimus, padėkite savo organizmui pabusti ir išlikti sveiku. Beje, tai galite daryti net po antklode!

Taigi, pirmas pratimas!

1. Stuburo tempimas.

Įkvėpkite, padėkite savo rankas virš galvos, sukabinkite pirštus ir, sukdami delnus, tempkitės link sienos. Laikykite kelius tiesiai, kojų pirštai ištempti. Laikykite kūną tokioje padėtyje 5 sekundes. Iškvėpkite ir atsipalaiduokite. Atlikite 3 pakartojimus.

6-stretches-getting-bed-feel-great-day1-600x326

2. Sąnarių tempimas.

Sulenkite dešinę koją ir padėkite kairę koją ant dešiniojo kelio. Apkabinkite rankomis dešinįjį kelią. Kvėpuoti giliai 5 sekundes ir pakeiskite koją. Šis pratimas sutepa sąnarius ir stiprina sėdmenis. Atlikite po 3-5 pakartojimus ant kiekvienos kojos.

6-stretches-getting-bed-feel-great-day2-600x368

2 Comments

2 Comments

  1. Kestukas

    November 27, 2018 at 8:39 am

    KKK

  2. saulius

    March 5, 2019 at 8:46 pm

    Tai jau pojų ir nebeišlipsi …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 + one =

Fresh articles

Facebook

Trending