Connect with us

Sveikata

Nelipkite iš lovos, kol neatliksite šitų pratimų! Štai kodėl…

Jūs turite sutelkti dėmesį į savo kūną ir jis tarnaus jums  daugelį metų. Randy Regen, jogos mokytoja, sako, kad labai svarbu, kaip jūs praleisite tas keletą minučių prieš pašokdami iš lovos.

Mes siūlome paprastus ir veiksmingus pratimus, kurie leis jums visą dieną būti energingais ir žvaliais. Išbandykite šiuos paprastus tempimo pratimus, padėkite savo organizmui pabusti ir išlikti sveiku. Beje, tai galite daryti net po antklode!

Taigi, pirmas pratimas!

1. Stuburo tempimas.

Įkvėpkite, padėkite savo rankas virš galvos, sukabinkite pirštus ir, sukdami delnus, tempkitės link sienos. Laikykite kelius tiesiai, kojų pirštai ištempti. Laikykite kūną tokioje padėtyje 5 sekundes. Iškvėpkite ir atsipalaiduokite. Atlikite 3 pakartojimus.

Reklama

6-stretches-getting-bed-feel-great-day1-600x326

2. Sąnarių tempimas.

Sulenkite dešinę koją ir padėkite kairę koją ant dešiniojo kelio. Apkabinkite rankomis dešinįjį kelią. Kvėpuoti giliai 5 sekundes ir pakeiskite koją. Šis pratimas sutepa sąnarius ir stiprina sėdmenis. Atlikite po 3-5 pakartojimus ant kiekvienos kojos.

6-stretches-getting-bed-feel-great-day2-600x368

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

16 − 9 =

Sveikata

Tyrėjai ananasą pripažino super vaisiumi

Pasak mokslininkų, tropinis vaisius ananasas turi daugybę vertingų savybių. Tyrėjai ananasą vadina netgi super vaisiumi. Ir štai kodėl.

Mokslininkai tikri, kad ananasas turi būti įtrauktas į kiekvieno žmogaus mitybos racioną dėl savo naudingų savybių. Šis vaisius palyginti nekaloringas – turi 50 kcal 100gr. produkte. Tai praktiškai jį daro nepakeičiamu produktu žmonėms, kurie nori sulieknėti.

Netgi keli gabaliukai ananaso, suvalgomi kasdien, pasak mokslininkų, gali gerai sustiprinti žmonių sveikatą. Nemažiau naudingos ir ananaso sultys. Suvalgius  šio vaisiaus, mūsų skrandyje aktyvuojasi tam tikri fermentai, kurie pagerina medžiagų apykaitą.

Ananasas labai naudingas tiems žmonėms, kuriuos užsupa ilgose kelionėse ar perskridimuose. Jeigu ruošiatės į kelionę, būtinai suvalgykite šio vaisiaus. Jis efektyviai nuima supimo – pykinimo simptomus.

Reklama

Mokslui taip pat žinoma, kad šis tropinis vaisius savyje turi daugybę vitaminų ir mūsų organizmui reikalingų mineralų. Tuo pačiu didelis kiekis kalio ananase padės iš organizmo išvaryti nereikalingus skysčius, taip pat ir toksinus.

Žinoma, kad ananasas yra vartojamas ir svorio numetimui. Ir ne be reikalo, juk vaisius gerai padeda deginti riebalus ir pagerina metabolizmą, kas labai svarbu metant svorį.

Kita vertus, mažai kas žino apie dar vieną ananaso savybę. Pasirodo, šis vaisius padeda gydyti nuospaudas. Paprastai ananasas pridedamas prie problemiškos vietos, toliau išbrinkinama ir nuospaudas pašaliname.

Continue Reading

Sveikata

Vienintelis pratimas, kuris ištaisys jūsų laikyseną

Verta padirbėti!

Psichologiniai tyrimai įrodo, kad žmonės, kurių laikysena tiesi (eina ir sėdi tiesia nugara), jaučiasi daug laimingesni už tuos, kurie visą laiką susikūprinę.

Netaisyklinga laikysena neigiamai veikia jūsų sveikatą ir nuotaiką. Čia kalti silpstantys nugaros raumenys, kurie nebeleidžia tiesiai laikyti nugaros. Juos būtina treniruoti ir užtenka tik vieno paprasto pratimo!

Laikysena – jūsų sveikata ir gyvenimas!

Laimei, šis pratimas viską ištaisys.

Iš tikrųjų reikia tik sustiprinti nugaros raumenis. Štai pratimas, kuris jums padės.

Atsigulkite ant pilvo ir nuleiskite kaktą ant grindų ( geriau būtų pasitiesti jogos kilimėlį arba demblį). Ištieskite rankas tolyn nuo liemens ir delnus prispauskite prie klubų. Ištiesinkite rankas per alkūnes. Kojos suglaustos, pėdos lengvai įtemptos.

Reklama

Dabar iškvėpdami pakelkite galvą, krūtinę ir viršutinę pilvo dalį. Rankos ir kojos turi likti pradinėje padėtyje. Pasikelkite tiek aukštai, kiek jūs galite,  bet taip, kad būtų patogu. Neverta persistengti, ypač pradedant.

Įkvėpdami lėtai nuleiskite liemenį ir galvą į pradinę padėtį.

Pradžioje pratimą kartokite 10 kartų. Po keleto dienų, kai priprasite, pratimą darykite po 10 minučių kasdien. Geriau mankštintis rytais.

Kokį rezultatą pasieksite? Pirmiausia, pradėsite vaikščioti išsitiesę ir, kaip rodo tyrimai, geriau atrodysite! Antra, pastebimai pagerės jūsų kasdieninė nuotaika. Pagaliau, trečia – pagerės visų vidaus organų veikla: jūs taip greit nepavargsite ir jausitės daug geriau.

+ Pratimų kompleksas pečių sąnarių lankstumui ir laikysenai ištaisyti.

foto – goodhouse.ru

Continue Reading

Sveikata

Atliekame nugaros tempimą sergant osteochondroze. Viskas mūsų vaizdo medžiagoje!

Aš svajojau išsigydyti stuburą. Jeigu ne tempimas, nieko nebūtų išėję!

Žmogaus organizmą sudaro daugybė raumenų, kuriems reikalingas poilsis, ne išimtis ir mūsų stuburas. Per visą dieną jis gauna didelį krūvį, kas sukelia jam didelę įtampą.

Kad stuburas pakankamai atsipalaiduotų, būtina kasdien mankštintis, įtraukiant stuburo tempimo pratimus.

Atliekant tokius pratimus, galima sušvelninti raumenų įtampą, didinti tarpus tarp slankstelių ir užkirsti kelią skausmo atsiradimui nugaros srityje.

Reklama

Kad stuburo tempimo pratimai duotų teigiamą rezultatą ir jūs išvengtumėte nemalonių pojūčių nugaros srityje, būtina laikytis pagrindinių taisyklių. Pavyzdžiui, treniruotę geriausia daryti antroje dienos pusėje arba vakare po darbo dienos.

Palaipsniui didinti pratimų pakartojimų skaičių. Atliekant pratimus pradinė judesių amplitudė turi būti maža ir didinama palaipsniui. Treniruotės metu fizinį krūvį reikia didinti taip, kad pratimai nesukeltų skausmo ar tokių savotiškų garsų, kaip stuburo traškėjimas.

Kai jūs atliekate gimnastikos pratimus, siekdami norimo rezultato, jūsų raumenys turi būti kuo labiau atpalaiduoti. Taip pat labai svarbų vaidmenį atlieka jūsų emocinė būsena. Todėl treniruotis reikia tik su gera nuotaika.

Laikydamiesi šių taisyklių, jūs galite ne tik pagreitinti išgijimo procesą, bet ir pagerinti bendrą sveikatos būklę, neleisti ligai toliau vystytis. Juk atliekant bet kuriuos gimnastikos pratimus netgi namų sąlygomis, pagerėja kraujotaka, susireguliuoja medžiagų apykaita, normalizuojasi vidaus organų veikla.

Continue Reading

Fresh articles

Facebook

Trending