Connect with us

Sveikata

Pasidėkite mobilų telefoną kuo toliau nuo lovos. Išmanusis įrenginys, esantis ištiestos rankos nuotolyje, gali sukelti rimtų problemų!

Mokslininkai pasidalino tyrimų, susijusių su mobiliųjų telefonų skleidžiamo spinduliavimo poveikio žmogaus organizmui, rezultatais. Mes esame tikri, kad kai kurie monetai pastūmės kiekvieną iš jūsų išanalizuoti, kaip klostosi jūsų santykiai su išmaniaisiais įrenginiais, buityje.

Taip pat naudingos bus ir rekomendacijos, susijusios su negatyvių pasekmių, tokių kaip onkologiniai susirgimai, psichinė sveikata ir reproduktyviosios sveikatos problemos, pašalinimu.

https://www.instagram.com/p/BlVIr72Bcvu/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

Tyrimus atliko Kalifornijos sveikatos apsaugos departamentas, remdamasis faktu, kad mobilieji telefonai informacijos perdavimui spinduliuoja žemo dažnio radijo signalus. Palyginus su kitokių rūšių spinduliavimu, šios bangos nėra labai pavojingos žmogui, bet yra eilė momentų, į kuriuos reiktų atsižvelgti, norint minimizuoti poveikį ir pasekmes, ypač vaikams.

Didžiausia tikimybė, kad jūs papulsite į žalingo spinduliavimo poveikio zonoje, tai jei visada nešiositės mobilųjį telefoną arti kūno ir dažnai siuntinėsite didelės apimties failus.

https://www.instagram.com/p/BlcCROXB_Gj/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

Daktarė Devra Devis pažymėjo, kad nuolatinis telefono buvimas ant kūno, niekada nebuvo sveikintinas dalykas.

Tai liečia ne tik telefono nešiojimąsi kišenėje, bet ir jo laikymą prie galvos pokalbio metu.

https://www.instagram.com/p/BkmLh_vH49H/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

Save gerbiančios elektroninių įrenginių gamintojai, tokie kaip pvz. Apple, savo instrukcijose įspėja vartotojus apie radijo spinduliavimą iš jų telefonų (Kažin, ar kas skaito įdėmiai tas instrukcijas). Ir nors spinduliavimo lygis atitinka saugumo normas, vis tik rekomenduojama naudotis kitomis įmontuotomis funkcijomis, kurios padės išvengti negatyvių pasekmių. Pavyzdžiui – balso ryšys.

View this post on Instagram

А мне купили #мобильныйтелефон

A post shared by Анна-Анюта (@anna_anuta_1108) on

Reklama

Prancūzijoje, pavyzdžiui, neseniai buvo uždraustas mobiliųjų telefonų naudojimas pradinėse ir vidurinėse mokyklose. Daktarė Devis pakomentavo taip:

„Prancūzai testavo telefonus tame režime, kaip juo naudoja žmonės. Buvo padaryta išvada, kad radijo dažnių lygis viršija leistiną normą 4 kartus. Jeigu lyginsime su amerikietiškais standartais, tai rezultatai yra septynis kartus didesni už rekomenduojamą lygį.“

Dar vienas svarbus dalykas, liečiantis reproduktyvinę žmogaus funkciją. Nustatyta, kad vyrai, nešiojantys telefonus kelnių kišenėje, turi mažesnį kiekį ir žemesnės kokybės spermatozoidų.

View this post on Instagram

За законопроект о ликвидации роуминга в России проголосовали единогласно. Принят в первом чтении. Законопроектом отменяются дифференцированные тарифы по оплате услуг связи в зависимости от места нахождения граждан в том или ином субъекте РФ. – Отменяется плата за телефонное соединение, установленное с абонентом, находящимся за пределами того или иного субъекта РФ. Будет ликвидирован как «внутрисетевой роуминг», так и «национальный роуминг». Абонент, уехав в другой регион, будет получать услуги связи на тех же условиях, что и на территории субъекта РФ. – Отмена роуминга повысит уровень прозрачности в сфере мобильной связи и сделает тарифы понятными для абонентов. Такая мера позволит в 2–3 раза снизить стоимость связи для путешествующих абонентов. ———- #закон #АлександрМаксимов #депутат #ГосДума #ЕР #ЕдинаяРоссия #операторысвязи #роуминг #абоненты #телефон #услугисвязи #мобильныйтелефон #Новокузнецк #Осинники #Калтан #Таштагол

A post shared by Александр Максимов (@maximovnvkz) on

Didžiausias radijo bangų poveikis yra iš telefonų, turinčių dvi ir daugiau sim-kortelių, gaunant ir siunčiant didelius failus, o taip pat, naudojantis telefonu judančiame transporte, nes tada signalo gaudymui reikalingas galingesnis ryšys.

https://www.instagram.com/p/BlNyxUdhJK-/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

O čia specialistų rekomendacijos:

  • Nešiokitės telefoną rankinėje, o ne drabužių kišenėse, ypač vasarą, kai dėvite lengvus drabužius;
  • Nedėkite telefono po pagalve, kai einate miegoti, minimalus atstumas – ištiesta ranka, o dar geriau – keletas metrų;
  • Nelaikykite telefono prie galvos, kai perduodami megafailai;
  • Kalbėdami naudokitės geriau balso ryšiu arba bluetooth, o dar geriau – siųskite sms.

https://www.instagram.com/p/Bkxou9Cnf2x/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

Jūs jau susimąstėte apie spinduliavimo poveikio mažinimą jums ir jūsų vaikui? Pasidalinkite, ką jūs manote šiuo klausimu.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × four =

Sveikata

Tyrėjai ananasą pripažino super vaisiumi

Pasak mokslininkų, tropinis vaisius ananasas turi daugybę vertingų savybių. Tyrėjai ananasą vadina netgi super vaisiumi. Ir štai kodėl.

Mokslininkai tikri, kad ananasas turi būti įtrauktas į kiekvieno žmogaus mitybos racioną dėl savo naudingų savybių. Šis vaisius palyginti nekaloringas – turi 50 kcal 100gr. produkte. Tai praktiškai jį daro nepakeičiamu produktu žmonėms, kurie nori sulieknėti.

Netgi keli gabaliukai ananaso, suvalgomi kasdien, pasak mokslininkų, gali gerai sustiprinti žmonių sveikatą. Nemažiau naudingos ir ananaso sultys. Suvalgius  šio vaisiaus, mūsų skrandyje aktyvuojasi tam tikri fermentai, kurie pagerina medžiagų apykaitą.

Ananasas labai naudingas tiems žmonėms, kuriuos užsupa ilgose kelionėse ar perskridimuose. Jeigu ruošiatės į kelionę, būtinai suvalgykite šio vaisiaus. Jis efektyviai nuima supimo – pykinimo simptomus.

Reklama

Mokslui taip pat žinoma, kad šis tropinis vaisius savyje turi daugybę vitaminų ir mūsų organizmui reikalingų mineralų. Tuo pačiu didelis kiekis kalio ananase padės iš organizmo išvaryti nereikalingus skysčius, taip pat ir toksinus.

Žinoma, kad ananasas yra vartojamas ir svorio numetimui. Ir ne be reikalo, juk vaisius gerai padeda deginti riebalus ir pagerina metabolizmą, kas labai svarbu metant svorį.

Kita vertus, mažai kas žino apie dar vieną ananaso savybę. Pasirodo, šis vaisius padeda gydyti nuospaudas. Paprastai ananasas pridedamas prie problemiškos vietos, toliau išbrinkinama ir nuospaudas pašaliname.

Continue Reading

Sveikata

Vienintelis pratimas, kuris ištaisys jūsų laikyseną

Verta padirbėti!

Psichologiniai tyrimai įrodo, kad žmonės, kurių laikysena tiesi (eina ir sėdi tiesia nugara), jaučiasi daug laimingesni už tuos, kurie visą laiką susikūprinę.

Netaisyklinga laikysena neigiamai veikia jūsų sveikatą ir nuotaiką. Čia kalti silpstantys nugaros raumenys, kurie nebeleidžia tiesiai laikyti nugaros. Juos būtina treniruoti ir užtenka tik vieno paprasto pratimo!

Laikysena – jūsų sveikata ir gyvenimas!

Laimei, šis pratimas viską ištaisys.

Iš tikrųjų reikia tik sustiprinti nugaros raumenis. Štai pratimas, kuris jums padės.

Atsigulkite ant pilvo ir nuleiskite kaktą ant grindų ( geriau būtų pasitiesti jogos kilimėlį arba demblį). Ištieskite rankas tolyn nuo liemens ir delnus prispauskite prie klubų. Ištiesinkite rankas per alkūnes. Kojos suglaustos, pėdos lengvai įtemptos.

Reklama

Dabar iškvėpdami pakelkite galvą, krūtinę ir viršutinę pilvo dalį. Rankos ir kojos turi likti pradinėje padėtyje. Pasikelkite tiek aukštai, kiek jūs galite,  bet taip, kad būtų patogu. Neverta persistengti, ypač pradedant.

Įkvėpdami lėtai nuleiskite liemenį ir galvą į pradinę padėtį.

Pradžioje pratimą kartokite 10 kartų. Po keleto dienų, kai priprasite, pratimą darykite po 10 minučių kasdien. Geriau mankštintis rytais.

Kokį rezultatą pasieksite? Pirmiausia, pradėsite vaikščioti išsitiesę ir, kaip rodo tyrimai, geriau atrodysite! Antra, pastebimai pagerės jūsų kasdieninė nuotaika. Pagaliau, trečia – pagerės visų vidaus organų veikla: jūs taip greit nepavargsite ir jausitės daug geriau.

+ Pratimų kompleksas pečių sąnarių lankstumui ir laikysenai ištaisyti.

foto – goodhouse.ru

Continue Reading

Sveikata

Atliekame nugaros tempimą sergant osteochondroze. Viskas mūsų vaizdo medžiagoje!

Aš svajojau išsigydyti stuburą. Jeigu ne tempimas, nieko nebūtų išėję!

Žmogaus organizmą sudaro daugybė raumenų, kuriems reikalingas poilsis, ne išimtis ir mūsų stuburas. Per visą dieną jis gauna didelį krūvį, kas sukelia jam didelę įtampą.

Kad stuburas pakankamai atsipalaiduotų, būtina kasdien mankštintis, įtraukiant stuburo tempimo pratimus.

Atliekant tokius pratimus, galima sušvelninti raumenų įtampą, didinti tarpus tarp slankstelių ir užkirsti kelią skausmo atsiradimui nugaros srityje.

Reklama

Kad stuburo tempimo pratimai duotų teigiamą rezultatą ir jūs išvengtumėte nemalonių pojūčių nugaros srityje, būtina laikytis pagrindinių taisyklių. Pavyzdžiui, treniruotę geriausia daryti antroje dienos pusėje arba vakare po darbo dienos.

Palaipsniui didinti pratimų pakartojimų skaičių. Atliekant pratimus pradinė judesių amplitudė turi būti maža ir didinama palaipsniui. Treniruotės metu fizinį krūvį reikia didinti taip, kad pratimai nesukeltų skausmo ar tokių savotiškų garsų, kaip stuburo traškėjimas.

Kai jūs atliekate gimnastikos pratimus, siekdami norimo rezultato, jūsų raumenys turi būti kuo labiau atpalaiduoti. Taip pat labai svarbų vaidmenį atlieka jūsų emocinė būsena. Todėl treniruotis reikia tik su gera nuotaika.

Laikydamiesi šių taisyklių, jūs galite ne tik pagreitinti išgijimo procesą, bet ir pagerinti bendrą sveikatos būklę, neleisti ligai toliau vystytis. Juk atliekant bet kuriuos gimnastikos pratimus netgi namų sąlygomis, pagerėja kraujotaka, susireguliuoja medžiagų apykaita, normalizuojasi vidaus organų veikla.

Continue Reading

Fresh articles

Facebook

Trending