Connect with us

Sveikata

Penki ligų tipai, kurių šaltinis yra… mikrobangų krosnelė

Kažkada novatoriškas ir patogus prietaisas, mikrobangų krosnelė jau seniai pavirto eiliniu virtuvės įrenginiu. Žmonės nesuka sau galvos: ar keptuvėje iškepti sau omletą ar mikrobangų krosnelėje.  jie pasirinks greičiau pigesnį variantą: už ką brangiau mokėti už dujas ar elektrą. Ir, žinoma, visi žino baisių istorijų apie „baisų“ mikrobangų krosnelės spinduliavimą, tačiau labai mažai žmonių jas vertina rimtai. O be reikalo, besisaugantį ir dievas saugo.

Chroniškas nuovargis

Gyvenate be streso, miegate 8 ar net 9 valandas per parą, bet vis tiek jaučiatės pavargęs? Viena iš priežasčių, bet nebūtinai pagrindinė, gali būti mikrobangų poveikis raudoniesiems kraujo kūneliams – jų koncentracija sumažėja ir deguonies kiekis, kurį kraujas perduoda organams, sumažėja proporcingai. Tai taip pat sukelia lėtinį nuovargį, taigi prasminga atsisakyti mikrobangų krosnelės.

Nemiga

Miegate tame pačiame kambaryje, kur yra mikrobangų krosnele? Spinduliavimas prasiskverbia giliai ir veikia mūsų organizmą mums patiems to nepastebint. Jūs net nežinote, kad miego hormono – melanino – koncentracija sumažėjo, ir stebitės, kodėl jums vis nepavyksta užmigti. O priežastis yra visai greta.

Uždegiminės ligos

Faktas, kad mikrobangų krosnelės spinduliavimas suardo medžiagos mikrostruktūrą, ją sunaikina, yra pagrindas terminiam maisto apdorojimui krosnyje. Bet ko bijoti tam, kurio tiesiogiai neveikia šie spinduliai? Nieko, tik šildomame maiste lieka žymiai mažiau antioksidantų. Tai yra medžiagos, neutralizuojančios laisvuosius radikalus ir toksinus, sukeliančius uždegimines ligas. Jei mes atimame iš savęs sveiką maistą, natūralius vaistus, tai ko tada stebimės, kad sergame?

Reklama

Avitaminozė

Mikrobangų poveikis turi šalutinį poveikį – magnetinis laukas krosnyje sunaikina daugelį naudingų medžiagų. Pavyzdžiui, vitaminus. Jūs paruošėte ir valgėte sąmoningai naudingą maistą, o kūnas gavo tik suirusius vitaminų produktus. Ir tada žmonės pyksta: aš laikausi dietos, tai kodėl man taip – bloga?

Onkologinės ligos

Faktas mikrobangų krosneles naudojantys asmenys turi didesnę riziką susirgti onkologinėmis ligomis. Yra tik žodis “rizika”, nėra tikslių laipsnių ir radiacijos standartų. Kitaip tariant, pasiseks ar ne, priklauso nuo daugelio veiksnių. Pavyzdžiui, nuo tam tikros rūšies plastiko, iš kurio pagaminta lėkštės, – ar joje yra kancerogeninių medžiagų, kurios gali išskirti švitinamos, ar gamintojas tuo pasirūpino?

Taigi, bėgti mikrobangų krosnelių, ar nebėgti?

Viskas šiame pasaulyje yra vienu metu ir vaistas, ir nuodai. Esmė yra ne pačiame mikrobangų krosnelių naudojimo fakte, bet kaip dažnai ir kodėl tai darome. Galima patogiai ir saugiai naudoti krosnelę greitam užkandžiui darbe, bet šeimai geriau ruošti maistą taip, kaip tai buvo daroma prieš tūkstančius metų – ant atviros ar uždaros ugnies tradiciniais būdais.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 − eight =

Sveikata

Lieknėjame ir prisižiūrime savo figūrą: 10 daržovių sulčių gaminimo receptų

Prasideda vitaminų sezonas! O tai puiki proga ne tik skaniai valgyti, bet dar ir naudingai bei nekenkiant savo figūrai. Ką galvojate apie daržovių sultis? Jei namuose turite sulčiaspaudę, tai jūsų paslaugoms daug naudingų ir sočių gėrimų receptų. Vaisių, šviežių daržovių ir net miksų – tai, ko reikia tiems, kurie mėgsta dideles vitaminų porcijas.

Nežiūrint į tai, kad obuolių-morkų sultys yra populiarios, tai nėra vienintelis derinys, kuris padės prižiūrėti figūrą bei praturtinti save naudingais komponentais. Siūlome jums 10 receptų. Atraskite savo mėgstamiausius ingredientus arba tuos, su kuriais jūs pasiruošę eksperimentuoti, o po to drąsiai dėkite juos į sulčiaspaudę!

Sultys Nr. 1 – 3 pomidorai, agurkas ir gražgarstės.

Sultys Nr. 2 – brokoliai, agurkas, morka.

Sultys Nr. 3 – špinatas, 3 pomidorai, morka.

Sultys Nr. 4 – 3 morkos, 3 burokėliai.

Reklama

Sultys Nr. 5 – morka, špinatai, tarkuotas muskato riešutas.

Sultys Nr. 6 – morka, brokoliai, pomidorai, čili pipiras (1-2), salierai, petražolės.

Sultys Nr. 7 – 1 apelsinas, imbieras (pagal skonį), morka, burokėlis.

Sultys Nr. 8 – burokėlis, agurkas, 3 morkos.

Sultys Nr. 9 – burokėlis, morka, žalioji ropė, špinatai, 3 st. salierų, imbieras (pagal skonį).

Sultys Nr. 10 – 2 obuoliai, 3 morkos, 3 st. salierų, imbieras (pagal skonį).

Šios informacijos grožis yra tame, kad jūs tikrai galite savarankiškai pasirinki sau labiausiai patinkantį ir tinkantį jūsų organizmui receptą. Manome, kad ne kiekvienas pasiruošęs eksperimentuoti receptą su čili pipirais arba burokėlius derinti su apelsinu, na, o gal ir panorėsite išbandyti ir šiuos receptus? Siūlome pradėti nuo tų sulčių, kur yra mažiau ingredientų, o vėliau pereiti prie “sunkiosios artilerijos“. Tegul jūsų gėrimai bus ne tik skanūs, bet ir naudingi!

Continue Reading

Sveikata

Aštuoni pratimai prieš kaklo osteochondrozę

Pirmieji kaklo osteochondrozės simptomai – nugaros, galvos skausmai, svaigimas,“muselės“ akyse, klausos praradimas arba ūžesiai ausyse, svyravimas vaikštant ir koordinacijos praradimas.

Reklama

Jei norite to išvengti, tada siūlome keletą paprastų pratimų, kurie padės jums išgelbėti nugaros sveikatą.

  1. Nuleiskite smakrą iki kaklo. Pasukite galvą 5 kartus į dešinę ir tada 5 kartus į kairę.
  2. Šiek tiek pakelkite smakrą. Vėlgi, pasukite galvą į dešinę 5 kartus, o po to 5 kartus į kitą pusę.
  3. Atloškite galvą į dešinę, bandydami paliesti savo pečiu ausį – 5 kartus, tada kitą pusę 5 kartus.
  4. Galva laikykite tiesiai. Įveikdami įtemptų kaklo raumenų pasipriešinimą, prispauskite smakrą prie raktikaulių susijungimo duobutės. Tuo metu pakaušis tempiasi aukštyn.
  5. Paspauskite rankomis kaktą ir įtempkite kaklo raumenis. Pratimus atlikti 3 kartus po 7 sekundes ..
  6. Tempdami kaklo raumenis, palenkite galvą į kairę(3 x 7 sekundes). Dabar į kitą pusę (3 x 7 sekundes).
  7. Sėdite tiesiai, rankas laikykite ant pakaušio. Paspauskite rankomis sprandą 3 kartus po 7 sekundes.
  8. Rankas susijungę pirštais, padėkite ant jų smakrą. Paspauskite smakru delnų 3 kartus po 7 sekundes.
Continue Reading

Sveikata

Kodėl japonės niekada nestorėja ir gyvena ilgai! Stulbinanti paslaptis!

Ar žinote, kad vidutinė japonių gyvenimo trukmė yra 84 metai? Jos ne tik ilgai gyvena, bet ir yra laikomos atspariomis senėjimui. Šiame straipsnyje norime pasidalinti japonių amžinos jaunystės ir ilgaamžiškumo paslaptimi!

Japonų rašytoja Naomi Morijama, ištyrusi japonų virtuvę, parašė knygą apie natūralią japonių kovą prieš senėjimą ir antsvorį. Tradicinės japonų virtuvės pagrindą sudaro įprasti produktai: žuvis, jūros kopūstai, vaisiai, soja, ryžiai, daržovės, žalia arbata… Produktai, kuriuos reguliariai naudojant pasiekiamas atjaunėjimo efektas ir sureguliuojamas optimaliai žmogaus svoris.

Be to, japonai yra didžiausi pasaulyje žuvies vartotojai. Beveik 10% pasaulyje sugaunamų žuvų suvartoja Japonija, nors tesudaro tik 2 % pasaulio žmonių kiekio.

Reklama

Autorė pažymi, kad kad jau mokykloje vaikams suformuojamas sveiko maitinimosi modelis: vertinti naudojamą maistą ir valgyti lėtai. Taip pat yra pietų stalo taisyklė: kiekvienam patiekalui atskiras indas, didelės porcijos netoleruojamos.

Japonijoje pusryčiai yra svarbiausia kasdienio maitinimosi raciono dalis, kurią paparastai sudaro eilė produktų ir gėrimų (žalia arba, , ryžiai, sriuba, tofa, jaunas česnakas, dumbliai, kiaušinienė arba žuvis).

Japonai retai valgo saldų maistą. Daugelis galvoja, kad japonės nemėgsta šokolado, sausainių, ledų arba tortų., bet tiesa yra ta, kad jos puikiai suvokia, kokią žalą sveikatai gali padaryti  šie produktai!

Continue Reading

Fresh articles

Facebook

Trending