Connect with us

Sveikata

Raumenų jėgą išlyginančių pratimų kompleksas

Pirmas pratimas„Vanka-vstanka“

Pratimas ant nugaros, pabaigoje užfiksuojant apverstą pozą.

Antras pratimas„Katė“

Dinamiški nugaros išlenkimai ir įlenkimai su galinių padėčių fiksacija.

Ilgiau užsilaikykite nepatogioje pozoje.

Trečias pratimas„Katė vaikosi savo uodegą“

Atsiklaupus ant kelių sukiniai liemens į vieną ir į kitą pusę, fiksuojant nepatogią pozą.

Ketvirtas pratimas„Ruonis“

Atsigulam, atsiremiam rankomis ir pakeliam kūną. Pakaitomis kūnu atsiremiam viena, po to kita kūno puse prie grindų, užfiksuojant ir ilgiau pasilaikant nepatogioje pozoje.

Pagyvenusiems žmonėms galima likti ant kelių.

Penktas pratimasatsispaudimai

Atsispaudimas nuvedant koją į viršų ir užfiksuojant, kai krūtinė ir smakras remiasi į grindis.

Pagyvenusiems žmonėms šį pratimą reikia daryti iš padėties atsiklaupus ant kelių.

Šeštas pratimas:

Reklama

Stovim ant kelių ir atsargiai sėdamės į vieną kūno pusę (atsisėdam ant grindų), po to pakylam į padėtį ant kelių ir sėdamės į kitą kūno pusę. Fiksacija atliekama pradinėje pozoje, stovint ant kelių.

Septintas pratimasTiltelis

Tiltelis, atsiremiant ant menčių ir kojų pirštų, keliam kūną į viršų, pačioje aukščiausioje padėtyje užfiksuojam, ir atsipalaiduojam.

Aštuntas pratimas:

Išsilenkimas pagaunant blauzdą riešais. Persivertimas, šuoliukai. Fiksacija.

Devintas pratimas„Susukimas“ iš gulimos padėties

 

Dešine kūno puse paliesti grindis, po to kaire puse paliesti grindis su ilgesne fiksacija nepatogioje padėtyje.

Dešimtas pratimas„ Pasisukimas sėdint“

Dešinę koją permetam per kairę koją, iš išorinės pusės pridedam kairę ranką, t.y. sukryžiuojam. Iškvėpdami sukamės atgal, atsiremdami ant dešinės rankos, t.y. susisukam. Fiksuojam labiausiai nepatogią padėtį.

Vienuoliktas pratimas„ Laivelis“

Pradinė padėtis – gulime ant grindų, išsilenkiam, kiek tik galim į viršų – keliam kojas ir galvą, sudarydami lyg laivelį.

Bendrosios rekomendacijos:

Fiksacijų metu kvėpavimas turi būti paviršutiniškas — kad netrukdytų pratimo atlikimo technikai, gydomoji pauzė fiksacijos metu – nuo 30 sekundžių iki 2 minučių.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 + seventeen =

Fresh articles

Facebook

Trending