Connect with us

Sveikata

10 efektyvių jėgos treniruočių

  1. Berpi (Burpee)

Jūs, tikriausiai, žinote, kas tai yra berpi?

Pirmiausia jūs atsitūpiate, po to atsiremiate rankomis į grindis ir gulimoje padėtyje, nelenkdami rankų, ištiesiate kojas. Atliekate atsispaudimą, tada kojas, kartu su korpusu pritraukiate prie rankų ir galingu atsistūmimu pašokate į viršų, pakeldami rankas virš galvos.

  1. Atsispaudimai

Dauguma nekenčia atsispaudimų, bet jie tiesiog nežino, kaip paprasta atlikti šį pratimą. Pavyzdžiui, galima daryti atsispaudimus nuo grindų, atsiklaupus ant kelių.

Vienas iš pačių lengviausių variantų – atsispausti nuo sienos. Taip jūs galėsite išvystyti krūtinės, rankų ir pečių juostos raumenis.

  1. Kojų kilnojimas

Atsigulkite ant grindų ir kilnokite kojas tiek, kiek leidžia jums jūsų fizinis pasirengimas. Šis pratimas gerai sustiprina pilvo ir kojų raumenis, jį galima lengvai atlikti namuose ar biure.

  1. „Laivelis“ ant nugaros

Geriausias pratimas presui lavinti. Naujokai greit pajaus skausmą po treniruotės, bet palaipsniui jūs priprasite prie krūvio. Rezultatų nereiks ilgai laukti.

  1. Pritūpimai

Treniruotė kojoms ir nugarai. Galima pradėti nuo paprasčiausio – pritūpimų nuo kėdės. Pritūpimai efektyvus tik tuo atveju, jei kartosite juos kuo dažniau.

  1. Šokiai

Vienas iš maloniausių ir linksmiausių būdų patobulinti savo kūną. Galite šokti parke, tokia fizinė veikla sustiprina širdį.

Tiesiog įsijunkite mėgstamą muziką ir atsiduokite šokiui.

  1. Bėgimas vietoje

Puiki alternatyva bėgiojimui gatvėje. Taip jūs galėsite padidinti širdies susitraukimų kiekį tiesiog žiūrėdami savo mėgstamą šou. Tik jums prireiks geros avalynės poros, kad jūsų kojos nejaustų streso.

  1. Laipteliai

Jei jūsų namuose yra laiptai – panaudokite juos. Kelis kartus užlipkite ir nulipkite laiptais. Pratimus galite atlikti taip, kaip jie atliekami ant žingsnių platformos. Jūs greit sugrąžinsite kojų raumenų tonusą.

  1. Jumping Jack

Šuoliukai: rankos į šonus – kartu. Geras pratimas apšilimui, stiprina širdies kraujagyslių sistemą.

  1. Pasivaikščiojimas

Jei nemėgstate sėdėti namuose, o ir oras geras, eikite pasivaikščioti. Pagal galimybę, geriausia, į darbą eiti pėstute.

Tai jums tikrai patiks!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

6 − three =

Fresh articles

Facebook

UAB Masnera
A.k.: 304222720
Adresas: I.Simulionio g. 5-30, LT-04330 Vilnius
mail@zibainis.lt

Trending