Connect with us

Sveikata

10 patarimų, kaip apsisaugoti nuo ligų

  1. Gerti vandenį su citrina tuščiu skrandžiu. Tai puikus būdas išvalyti skrandį. Įdomu yra tai, kad rūgšti citrina turi prieštaringą poveikį organizmui.

  1. Maisto racione turi būti daug žalumynų. Žalios daržovės ir vaisiai – šarminių mikroelementų šaltinis, padedantis kasdien palaikyti būtiną Ph pusiausvyrą organizme.

  1. Užkandžiui tarp valgymų puikiai tiks paprasčiausi migdolų riešutai. Šiuose riešutuose itin gausu kalcio ir magnio, kurie ir yra šarminiai mikroelementai.

  1. Itin naudinga karvės pieną pakeisti migdolų pienu. Gėrimams galima gaminti ir tirštuosius uogų kokteilius.

  1. Labai svarbus yra aktyvus gyvenimo būdas, nes taip iš organizmo padedama pašalinti rūgščiuosius produktus.

  1. Ne ką mažiau svarbus ir teisingas kvėpavimas. Jis turi būti gilus ir pageidautina vietose, kuriose oras yra švarus.

  1. Kad subalansuotai mitybai reikia kasdien valgyti mėsą – mitas. Pavalgius mėsos, kaupiasi rūgščių nuosėdos.

  1. Cukrus – vienas iš klastingiausių rūgštinių produktų. Dėl šios priežasties būtina atsargiai valgyti desertus, kuriuose jo gausu, ir gerti saldžius gazuotus gėrimus.

  1. Būtina į maisto racioną taip pat įtraukti ir pakankamą kiekį daržovių, išskyrus bulves.

  1. Vertingu naudingų mikroelementų šaltiniu yra ir briuseliniai kopūstai, kurie puikiai šalina druskas.

Tai jums tikrai patiks!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × five =

Fresh articles

Facebook

UAB Euronetz
A.k.: 302730296
Adresas: Sauletekio AI. 15, LT-10221, Vilnius
mail@zibainis.lt

Trending