Connect with us

Sveikata

20-ies sekundžių įprotis, išsaugosiantis jūsų stuburo sveikatą ilgiems metams

Verta pripažinti, kad toli gražu ne visi žmonės žino, kokią svarbią funkciją atlieka stuburas žmogaus organizme. Visų pirma, reikia suvokti, kad stuburas yra pagrindinė jūsų kūną laikanti konstrukcija, nuolatos veikiama didžiulės įtampos.

Labai dažnai mes pamirštame, kad stuburui reikia nė kiek ne mažiau dėmesio, negu bet kuriai kitai kūno daliai. Mokestis už tai – stuburo tarpslankstelinių diskų išėjimas iš vietos, išvaržos, osteochondrozė, nervų galūnių prispaudimas ir kt. Rezultatas – mus nuolat kamuoja skausmai įvairiose stuburo dalyse, keičiasi gyvenimo kokybė. O tuo tarpu yra vienas visai nesudėtingas pratimas, padėsiantis jums išsaugoti stuburo sveikatą ilgiems metams.

Naudingas stuburui įprotis

Kiekvieną dieną, gulėdami lovoje, nakčiai įpraskite ištempti stuburą:

  1. Pakelkite rankas į viršų, ne link lubų, bet tiesiai virš galvos tiesias rankas.
  2. Tada sulenkite blauzdinį pėdos sąnarį, paimkite abi pėdas į rankas ir ištieskite kelius.
  3. Ištempkite sėdmenis, t.y. įtempkite juos.
  4. Įtraukite pilvo apačią į save ir tampriai prispauskite juosmenį prie lovos.
  5. O dabar, išsaugodami šią padėtį, tempkitės rankomis į viršų, o kulnais žemyn, tempdami stuburą dviem kryptimis.

Pradėkite šį tempimą išlaikyti 5 sekundes, kol sugebėsite išlaikyti 20 sekundžių (kiekvieną kartą vis daugiau, kol pasieksite 20 s trukmę)

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen + 1 =

Fresh articles

Facebook

Trending