Connect with us

Sveikata

9 ritualai, kurie sugrąžins jums 5 metų senumo regėjimą

  1. Venkite akių įtampos dienos bėgyje. 2-3 kartus per dieną užmerkite akis kelioms minutėms ir mėgaukitės ramybe.
  2. Štai 16 bazinių ir visiems žinomų pratimų iš akių mankštos. Darykite juos kasdien iš eilės.
  3. Jei jūs nešiojate akinius, palaipsniui trumpinkite savo buvimą su jais. Nusiimkite dažniau.
  4. Darykite savo akims masažą minkštais sukamaisiais judesiais. Judėkite nuo 1 iki 6 taip, kaip parodyta paveikslėlyje:

Akių obuolio spaudimams geriausia naudoti vidurinį ir rodomąjį pirštą. Procese jūs turite jausti spaudimą, o ne skausmą.

  1. Pasivaikščiojimų atvirame ore metu stenkitės dažniau žiūrėti kur nors į tolį, o ne sau po kojomis.
  2. Gerkite morkų sultis. Kaip galima dažniau. Pageidautina kasdien.

O jei jūs norite maksimalaus efekto, įlašinkite į stiklinę 1-2 lašus alyvuogių aliejaus: skonio nepagadins, o akims reikalingų medžiagų pasisavinimui iš morkos tinka idealiai.

  1. Kai jaučiate akių nuovargį, praplaukite jas šiltu vandeniu.
  2. Nežiūrėkite į kompiuterių, išmaniųjų telefonų ir televizorių ekranus nors 2 valandas iki miego.
  3. Pabandykite indišką pratimą „Trataka“.

Jis moko ir jūsų akis, ir protą susikaupti.

Atsisėskite prieš nedidelį, užfiksuotą erdvėje objektą (pavyzdžiui, žvakė) ir sutelkite į jį savo žvilgsnį ir visą savo dėmesį. Nemirksėkite. Siekite to, kad objekto atvaizdas aiškiai įsirėžtų į jūsų atmintį ir smegenis.

Paskui primerkite akis ir susikoncentruokite į tarpuakį, stenkitės išsaugoti taško pavidalą prieš užmerktas akis kiek galima ilgiau. Atlikite praktiką apie 10 minučių.

Pratimo tikslas – pasiekti aiškų prieš tai neaiškaus objekto atvaizdą iki tol, kol akys pavargs.

Tai jums tikrai patiks!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eighteen − fifteen =

Fresh articles

Facebook

Trending