Connect with us

Sveikata

Atliekame nugaros tempimą sergant osteochondroze. Viskas mūsų vaizdo medžiagoje!

Aš svajojau išsigydyti stuburą. Jeigu ne tempimas, nieko nebūtų išėję!

Žmogaus organizmą sudaro daugybė raumenų, kuriems reikalingas poilsis, ne išimtis ir mūsų stuburas. Per visą dieną jis gauna didelį krūvį, kas sukelia jam didelę įtampą.

Kad stuburas pakankamai atsipalaiduotų, būtina kasdien mankštintis, įtraukiant stuburo tempimo pratimus.

Atliekant tokius pratimus, galima sušvelninti raumenų įtampą, didinti tarpus tarp slankstelių ir užkirsti kelią skausmo atsiradimui nugaros srityje.

Kad stuburo tempimo pratimai duotų teigiamą rezultatą ir jūs išvengtumėte nemalonių pojūčių nugaros srityje, būtina laikytis pagrindinių taisyklių. Pavyzdžiui, treniruotę geriausia daryti antroje dienos pusėje arba vakare po darbo dienos.

Palaipsniui didinti pratimų pakartojimų skaičių. Atliekant pratimus pradinė judesių amplitudė turi būti maža ir didinama palaipsniui. Treniruotės metu fizinį krūvį reikia didinti taip, kad pratimai nesukeltų skausmo ar tokių savotiškų garsų, kaip stuburo traškėjimas.

Kai jūs atliekate gimnastikos pratimus, siekdami norimo rezultato, jūsų raumenys turi būti kuo labiau atpalaiduoti. Taip pat labai svarbų vaidmenį atlieka jūsų emocinė būsena. Todėl treniruotis reikia tik su gera nuotaika.

Laikydamiesi šių taisyklių, jūs galite ne tik pagreitinti išgijimo procesą, bet ir pagerinti bendrą sveikatos būklę, neleisti ligai toliau vystytis. Juk atliekant bet kuriuos gimnastikos pratimus netgi namų sąlygomis, pagerėja kraujotaka, susireguliuoja medžiagų apykaita, normalizuojasi vidaus organų veikla.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − 2 =

Fresh articles

Facebook

Trending