Connect with us

Įdomybės

Kūno masažas yra dar naudingesnis, nei jums pasakojo!

Yra daugybė masažo būdų, todėl reikia pasirinkti sau tinkamiausią būdą:

Švediškas masažas: jam būdingi lengvi ir ilgi judesiai, gilūs sukamieji judesiai ir nestiprūs stuksenimai.

Gilūs audinių masažas: dažniausiai naudojamas raumenų įtampai palengvinti.

Sportinis masažas: naudojamas su sportu susijusioms traumoms gydyti, naudojant panašią į švediško masažo terapijos techniką.

Trigerinių taškų masažas: taikomas specifiniams taškams jautriuose raumenų audiniuose įtampai sumažinti.

  1. Atgaivinkite savo odą.

Trynimas tarp terapeuto rankų ir jūsų odos prisideda prie odos lengvo šveitimo. Šis veiksmas padeda pašalinti visą negyvą odą.

  1. Atstatykite audinius.

Masažas padeda pagreitinti kraujo apytaką link raumenų. Todėl reguliarūs masažai skatina jūsų raumenis geriau funkcionuoti.

  1. Išvalykite limfinę sistemą.

Kai masažo metu kraujas  pradeda intensyviau tekėti, tuomet suaktyvėja skysčio pašalinimas iš limfinės sistemos. Jūs atsikratysite šlakų, taip pat išnyks patinimai.

  1. Sustiprinkite sąnarius.

Kai visame kūne pagreitėja kraujotaka, tuomet ir pagreitėja kraujotaka kauluose. Tokiu būdu reikalingi mineralai greičiau patenka į kaulų audinį.

  1. Pagreitinkite medžiagų apykaitą.

Masažo metu nuimamas stresas, o tai, savo ruožtu, pagerina virškinimą. Yra masažai, kurie skirti būtent virškinimui.

Pavyzdžiui, švediškas masažas, kuris fokusuojamas į konkrečias sritis, įskaitant pilvą, puikiai pagerina virškinimą.

  1. Sumažinkite nugaros skausmus.

Lėtiniai ar ūmūs nugaros ir kaklo skausmai būdingi daugumai gyventojų, o viso kūno masažas puikiai sumažina nugaros ir kaklo skausmus.

Tai jums tikrai patiks!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 + ten =

Fresh articles

Facebook