Connect with us

Įdomybės

Organizmo sveikatinimo bomba: šparagai su česnaku ir parmezanu

Jūs dar to neragavote!

Patys suprantate, dabar pats metas padidinti vitaminų kiekį maiste. O rungtyniaujant su šparagais naudingųjų medžiagų kiekiu mažai kas juos aplenks!

Nors dar daugelis žmonių žiūri į šparagus kaip į egzotiką, nes tikrai nežino, kaip juos gaminti. Dabar mes jums išduosime patį naudingiausią ir skaniausią receptą, kuriuo galėsite pradžiuginti ir nustebinti namiškius ir svečius.

Užsirašykite:

  • 1 ryšelis šparagų (nuvalytų);
  • 3 v. š. alyvuogių aliejaus;
  • 4 skiltelės česnako (smulkinto);
  • 2 v. š. tarkuoto parmezano;
  • Druskos ir pipirų pagal skonį.

Kaip gaminti:

  1. Sudėti šparagus į kepimo formą.
  2. tolygiai apipilti alyvuogių aliejumi ir sumaišyti, kad padengtų iš visų pusių.
  3. Pabarstom česnaku, parmezanu, druska ir pipirais.
  4. įdėti formą į įkaitintą iki 220 °orkaitę ir kepti 15 minučių (arba tol,kol šparagai suminkštės).
  5. Ištraukti iš orkaitės ir tiekti į stalą.

Gero apetito!

Tai jums tikrai patiks!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × one =

Fresh articles

Facebook

UAB Masnera
A.k.: 304222720
Adresas: I.Simulionio g. 5-30, LT-04330 Vilnius
mail@zibainis.lt

Trending