Connect with us

Įdomybės

Visoms moterims būtina įsiklausyti į šį patarimą. Neurologai mato grėsmę!

Miegas – gyvybiškai svarbus  žmogaus organizmui procesas, padedantis atsistatyti po darbo dienos. Kiek laiko reikia jam skirti? Kuo skiriasi vyriškas ir moteriškas poilsio poreikis

Damos, ruoškitės miegoti!

Moters smegenų veiklos sudėtingumas sąlygoja papildomo poilsio reikiamybę. Anglijos Lavboro Universiteto profesorius Džimas Hornas sako: „ Moterims miego trūkumas tampriai susijęs su didele psichologine įtampa, taip pat su dideliu nesaugumo jausmu, depresija ir pykčiu. Vyrai tokios sąsajos neturi“.

8 valandos? Nebūtinai

Kiek gi miego reikia žmogui?

Įprastinės 8 valandos miego naktį tinka toli gražu ne visiems – daugumai septynių valandų visai pakanka. Nežiūrint į tai, profesorius Hornas primena, kad moteriškos smegenys „yra daug sudėtingesnės struktūros, negu vyriškos, todėl moterims reikia daugiau miego, negu vyrams“.

Kodėl moterų smegenys veikia sudėtingiau?

Palyginus su vyrais, moterys labiau linkusios į daugiakanališkumą ir naudoja savo smegenis sustiprintu režimu. Atitinkamai, atsigavimui reikia daugiau laiko, o miegas ir yra tas procesas, kuris atstato pavargusias smegenis.

Į klausimą, kada reikia eiti miegoti, kiekvienas atsako pats. Rekomenduojamas laikas eiti miegoti yra pusė vienuoliktos. Taip galima pagauti patį naudingiausią „grožio miegą“, kuris tęsiasi tik iki pusiaunakčio ir atsispindi tavo organizmo būklėje visą sekančią dieną.

O kaip dėl pavargusių vyrų?

Profesorius Hornas pažymi, kad vyrams, kurių darbas susijęs su daugybės sprendimų priėmimu, taip pat gali prireikti papildomo miego. Bet netgi šiuo atveju moterims miego reikia daugiau.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three − 1 =

Fresh articles

Facebook

Trending