Connect with us

Sveikata

Žarnyno gimnastika: pratimai, padėsiantys sureguliuoti žarnyno veiklą ir atsikratyti vidurių užkietėjimo

Žarnyno problemos gerokai gadina gyvenimą. Reikalas tame, kad šis  organas dėl silpnų raumenų gali būti netaisyklingoje padėtyje. Dėl to gali rimtai sutrikti žarnyno veikla, atsirasti patinimai, sutrikti koncentracija. Sutrinka metabolizmas, dėl to žmonėms dažnai didėja svoris.

Mes  jums  papasakosime apie paprastus pratimus, kurie padės sutvarkyti žarnyno veiklą ir visam laikui  pamiršti jo problemas.

Sukimas

 Šis pratimas laikomas tinkamiausiu žarnyno veiklos normalizavimui. Iš esmės, tai stimuliavimas, kuris suaktyvins žarnyno veiklą, todėl žmonės, kurie kenčia nuo vidurių užkietėjimo, privalo šį pratimą  atlikinėti  reguliariai.

Instrukcija:

  1. Atsisėskite ant grindų  
  1. Rankos už nugaros 
  2. Kojas sulenkite per kelius
  3. Padėkite vieną koją  ant kitos
  4. Visu kūnų stiebkitės į priekį, o kojas skėskite į šalis
  5. Kasdien pakartokite pratimą 10 – 15 kartų.

Taip pat labai svarbu palaikyti dubens raumenų tonusą

Darykite taip:

  • Atsigulkite ant nugaros
  • Dešinę koją sulenkite  per kelį ir apkabinkite ją ranka
  • Kairę pakelkite į viršų ir tieskite į šalį
  • Pakeiskite kojas
  • Taip darykite kasdien  po 20 kartų

Būtina atsiminti! Atliekant šį pratimą būtina 3-5 sekundėms sustoti padėtyje, kai koja maksimaliai priartėja prie grindų.

Darykite šiuos pratimus ir reguliariai lankykitės  pas gydytoją. Pasirūpinkite savo žarnynu ir galėsite džiaugtis normalia medžiagų apykaita.

Tai jums tikrai patiks!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × four =

Fresh articles

Facebook

UAB Euronetz
A.k.: 302730296
Adresas: Sauletekio AI. 15, LT-10221, Vilnius
mail@zibainis.lt

Trending