Connect with us

Sveikata

Žmogaus organizmas pradeda senti nuo kojų ir štai kodėl

Tai išsiaiškino dar senovės kinai ir jų taktikoje aprašyti kai kurie pratimai, kurie įtakoja kojų stiprinimą, o tai reiškia – sulaiko organizmo senėjimą.

Būtinai reikia vaikščioti basomis! Žinoma, galimybės tai daryti lauke beveik nėra – vaikščiokite namie. Jei jūsų grindys šaltos, vis tiek nusiaukite šlepetes nors 10 minučių. O jei jums užteks kantrybės tai daryti 3 kartus per dieną, jus galima pasveikinti – dar pagyvensite, iki senatvės jums toli!

Būtinai reikia vaikščioti ant pirštų galų, ant kulnų, o taip pat vidine ir išorine pėdos puse. Tai stiprina kojų kaulus ir raumenis, gerina jų kraujotaką, o tai reiškia, gerina vidaus organų darbą. Ir juk tai visai nesunku, gali sutrukdyti nebent tingumas.

Pradėkite tuojau pat mušti savo kojų pėdas ir nuo šiandien – kasdien.

Tai reikia daryti lengvai, iškart už kojų pirštų.  Tam galima naudoti guminį ar medinį plaktuką,lazdelę, tiks net plastikinis butelis. Ir po kurio laiko jūs pajusite, kad kūną užlieja maloni šiluma – o svarbiausia – kyla ramybės jausmas. Tai laikoma geriausia priemone kojų kraujotakos ir bendrai viso organizmo gerinimui.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 − 8 =

Fresh articles

Facebook

Trending