Kokios buhalterinės apskaitos programos reikia Jūsų įmonei?

Kokios buhalterinės apskaitos programos reikia Jūsų įmonei?

Kiekviename versle labai svarbu laiku ir tinkamai organizuoti procesai. Dažniausia nuo to, kaip operatyviai ir sklandžiai dirba darbuotojai, ir priklauso įmonės pasiekti rezultatai bei sėkmė. Todėl vis daugiau įmonių naudoja automatizuotus procesus, tarp kurių ir buhalterinės apskaitos programos. Daugybė įmonių neįsivaizduoja savo veiklos be programų, kurios padeda vesti apskaitą. Tad kaip pasirinkti naują ar kai pradėti naudotis tokia programa?

Koks yra įmonės dydis?

Turbūt tai yra pirmiausias klausimas, į kurį reikės atsakyti renkantis reikalingą įmonei buhalterinės apskaitos programą. Jų pasirinkimas rinkoje yra labai didelis, todėl kiekviena yra vis kitokia. Dažniausiai programos skirstomos pagal tai, kokio dydžio įmonėms yra skirtos, Mažesnėms įmonėms reikia mažiau funkcionalumo, o didelėms bendrovėms daugiau papildomų funkcijų ir galimybių. Todėl ieškodami programos savo įmonei, pirmiausia ieškokite tokios, kurios funkcionalumo užteks Jūsų kasdieniniame darbe. Taip pat nepamirškite įvertinti įmonės plėtros. Dažniausiai patariama rinktis tokią programą, kuris skirta kiek didesnei įmonei nei Jūsų. Juk ateityje greičiausiai augsite, o to sulaukus nereikės keisti ir programos ar ieškoti kitų sprendimų.

Kokiomis programomis jau naudojatės?

Labai svarbu rinktis tokią programą, kurią naudoti būtų patogu ir kuri neapkrautų darbuotojų papildoma informacija. Tia neturi būti dar viena papildoma programa, kurią reikia naudoti atskirai. Geriausia rinktis taip, kad naujos buhalterinės apskaitos programos nereikėtų mokytis valdyti, nereikėtų jos naudoti negaištant papildomo laiko. Priešingai – programos įdiegimas turi palengvinti darbuotojų darbą ir supaprastinti procesus. Todėl geriausiai ieškoti programos, kuri gali būti integruojama kartu su Jūsų jau naudojamomis programomis. Galbūt naudojate kokią nors verslo valdymo sistemą, apskaitos programas ar kitus sprendimus. Pasidomėkite, kas geriausiai tikrų Jūsų situacijoje.

Kokių funkcionalumų ieškote?

Buhalterinės apskaitos programos yra labai įvairios. Vienos yra paprastesnės, o kitos sudėtingos. Todėl pasirinkti tikrai yra iš ko ir kiekvienai įmonei galima rasti tinkamą sprendimą. Jeigu nežinote, nuo ko pradėti, pagalvokite apie tai, kokių funkcionalumų ieškote. Pavyzdžiui, galbūt Jums reikalinga tik tokia programa, kuri apskaičiuoja darbuotojų atlyginimus? Tokių rinkoje yra. O galbūt Jums reikalinga sudėtingesnė programa, kuri palengvintų ir metinių ataskaitų parengimą bei kitus darbus? Tuomet pasidomėkite, kurios gali pasiūlyti tokį funkcionalumą. Rinkitės tokią programą, kuri geriausiai atliepia Jūsų lūkesčius. Net jeigu programoje daug funkcijų, bet Jūsų veikloje jos reikalingos, nereikėtų žavėtis funkcijų kiekiu.