Kokie etapai sudaro automobilio priekinio stiklo įdaužos remontą?

Kokie etapai sudaro automobilio priekinio stiklo įdaužos remontą?

Dažniausiai pasitaikantys priekinio stiklo pažeidimai yra taškiniai pažeidimai. Labai svarbu, kad priekinio stiklo remontas būtų atliktas kuo greičiau pastebėjus pažeidimą. Jo vietoje susikaupę nešvarumai apsunkina remontą, o suremontuotos vietos skaidrumas suprastėja. Laikui bėgant, jei remontas uždelsiamas, gali atsirasti įtrūkimas, dėl kurio remontas tampa neįmanomas. Važiuojant priekinis stiklas patiria vibraciją ir įtampą, taip pat temperatūros pokyčius, ypač dėl temperatūros skirtumo transporto priemonės viduje ir lauke.

Kokie etapai sudaro automobilio priekinio stiklo įdaužos remontą?

Priekinio stiklo remonto procedūra nėra sudėtinga ir ją galima atlikti gana greitai. Tačiau darbui atlikti reikia specialios įrangos ir aukštos kokybės medžiagų. Taip pat svarbu remontą atliekančių asmenų įgūdžiai ir patirtis. Pirmas būtinas žingsnis – labai kruopštus pažeistos vietos valymas. Reikia pašalinti ne tik atsipalaidavusius stiklo fragmentus, bet ir įtrūkimuose susikaupusius skysčius bei nešvarumus. Iš remontuojamo įtrūkimo ar įskilimo vietos taip pat turi būti pašalinta drėgmė. Tam naudojami specialūs įrankiai, palengvinantys stiklo dalelių atskyrimą, taip pat itin galingas vakuuminis siurblys.

Tinkamai paruošus paviršių, stiklo ertmė turi būti pakeista kita medžiaga, pasižyminčia tokiu pat skaidrumu ir mechaniniu atsparumu. Tam naudojamos specialios dervos, kurių skaidrumas toks pat kaip ir originalaus stiklo, nes jų lūžio rodiklis yra vienodas. Dervos gaminamos įvairių atspalvių, todėl jas galima naudoti ir žaliai, mėlynai ar rudai nuspalvintam stiklui. Formuluotės yra skirtingo klampumo, kurį reikia suderinti su pažeidimo tipu ir forma, taip pat su naudojimo temperatūra.

Dervos ant pažeistos vietos tepamos spaudžiant, kad pasiektų visas vietas ir visiškai užpildytų ten esančias ertmes. Dozatorius paprastai dedamas ant stiklo stabiliais siurbtukais, o slėgis sukuriamas stūmokliu. Prieš įšvirkščiant preparatą, prietaisas sukuria vakuumą, kad ištrauktų orą. Tada derva su jėga įpurškiama ir pasiskirsto po remontuojamą plotą. Kadangi naudojami preparatai yra kietėjantys šviesoje, kitame etape bus naudojama UV lempa, kurios spinduliavimas priverčia medžiagą sukietėti.

Galutinis remonto etapas – dervos pertekliaus pašalinimas ir sutvarkytos vietos poliravimas. Daugiau informacijos apie automobilio stiklo remontą galite rasti ir internetu: carglass.lt.

Suremontuota stiklo vieta bus beveik 100 proc. permatoma, o po tam tikro laiko gali būti visiškai neįmanoma rasti remonto vietos. Vienas iš didžiausių priekinio stiklo remonto privalumų, be didelio efektyvumo, yra palyginti nedidelė kaina, visiškai nepalyginama su priekinių stiklų kaina.